Mijn Klacht:
Sinds gisteren is mijn abonnement bij jullie ingegaan door middel van een simkaart wissel. Ik heb echter nog steeds geen bereik.
Ik kan dus al twee dagen niet bellen of gebeld worden en heb geen mobiel internet (behalve wifi). Het probleem is nog steeds niet verholpen.
Ik vind dit een hele slechte zaak en ook een hele slechte binnenkomer.
Dit is een goed begin.
Als ik dit had geweten was ik nooit overgestapt.
Daarnaast was de dienstverlening van uw medewerkers zeer matig. Ik ben slecht geholpen en kreeg eerst verkeerde informatie (het zou aan mijn simkaart liggen, maar dit bleek achteraf niet het geval). Door deze foutieve informatie ben ik voor niets terug naar de winkel geweest.
Al met al ben ik zeer teleurgesteld in jullie.
Hopelijk doen jullie hier iets mee.
Ik vind eigenlijk dat ik gecompenseerd dien te worden d.m.v. een korting op mijn abonnementskosten.
Groetjes Jochem
Gewenste Oplossing:
Als ik gecompenseerd word door middel van een korting op mijn abonnementskosten. Daarnaast wil ik dat het probleem vandaag nog verholpen wordt.

