Mijn Klacht:
Mijn vriendin en ik zijn overgestapt van T Mobile naar Vodafone. Hebben beide een red 6gb abonnement. Thuis is er niets aan de hand maar zodra we op de camping in Oisterwijk zijn hebben we nauwelijks nog maar een g verbinding. We hebben juist beide 6gb genomen om ook daar zorgeloos internet te hebben. Bij T Mobile hadden we daar perfect 4g. Het kan dus wel. Volgens Vodafone wordt er op korte termijn niets aan gedaan. Beetje raar gezien de reclame altijd dat er overal dekking is met 4g, tot zelfs in New Zeeland. Dit terwijl het in eigen land niet mogelijk is. Wij beide betalen iedere maand 55€ voor een dienst die maar half werkt. Hebben nu al spijt van onze overstap.
Gewenste Oplossing:
Wij zouden tevreden zijn als er ook op de camping in Oisterwijk binnen af zien bare tijd gewoon een 4g verbinding is of anderzijds dat ze gewoon tegemoet komen op de rekening voor het leveren van een niet goed werkende dienst.

