Mijn Klacht:
Onlangs ben ik overgestapt naar een nieuw abonnement van Vodafone, een sim-only. Qua bel/sms en internetverbruik niks voor of achteruit gegaan. Nu heb ik de eerste maand van mijn nieuwe abonnement een belachelijke telefoonrekening. Over het data gebruik van mijn internetbundel heen. Best vreemd als er niks veranderd is aan je internetgebruik, helemaal niks. Nu heb ik gebeld naar Vodafone, weer lekker drie kwartier aan de telefoon gehangen met iemand die mij nergens mee jij helpen, ze vond het zelf ook alleen wel een beetje vreemd. Nu heb ik meerdere personen gesproken die in de maand september een belachelijk hoge internetrekening hadden. Dit is niet de eerste keer dat er weer een “akkefietje” is met Vodafone. Ze konden niks voor mij doen, behalve me nog meer internetmb’s aanbieden voor bovenop mijn abonnement voor een leuk prijsje. TUUUUUURLIJK, voordeel uithalen. Ben oprecht helemaal klaar met Vodafone.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik deze belachelijke rekening NIET hoef te betalen, ook zou ik nu mijn abonnement stop willen zetten na 9 jaar klant te zijn. Nu is de maat vol!

