Mijn Klacht:
Ivm een probleem met mijn verbinding heb ik een klacht ingediend. Dit zou max 10 werkdagen duren. Na 15 werkdagen zelf gebeld, bleek dat ze vergeten waren e.e.a. in werking te zetten. Dit zou alsnog met spoed gebeuren en ik zou op de hoogte gehouden worden. Inmiddels weer 15 werkdagen verder en nog geen oplossing. Tot 4x toe telefonisch contact gehad, en afgesproken dat ik teruggebeld zou worden. Ook dit is tot 4x toe niet gebeurd.
Gewenste Oplossing:
Wanneer het contract vanuit Vodafone beëindigd word.

