Mijn Klacht:
ik heb enkele keren contact gehad met klantenservice van Vodafone elke keer zouden ze mij terug bellen ze hebben i keer gebeld maar was toen in bespreking ze zouden de zelfde dag weer terug bellen nou ze moeten nu nog bellen . ik weet een ding heel zeker als mijn abonnementen af lopen nooit geen Vodafone meer !!!!!!!!!!!
Gewenste Oplossing:
als ik een goed werkend toestel heb waar ik ook voor betaal

