Mijn Klacht:
Na een abonnement te hebben genomen per 26-8-2014 heb ik storing op mijn tv of zelfs helemaal geen tv. Ik heb wel 30x gebeld a €0,45 per minuut en ze doen er niks aan. Ook heb ik een mail gestuurd en een brief gestuurd maar hier wordt niet op gereageerd.
Gewenste Oplossing:
Ontbinding van het abonnement die nu een jaar is,

