Klacht: HIgh User blokkade

Vodafone onterechte blokkade op 09 oktober 2014 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Bedrijf Vodafone
Categorie Mobiele Telefonie
Status Open
Datum 9 oktober 2014

Een klant van Vodafone ervaart een blokkade van alle inkomende en uitgaande oproepen en kan geen sms-berichten ontvangen, ondanks dat hij al anderhalf jaar een abonnement heeft en zijn facturen altijd op tijd betaalt. Na het ontvangen van een sms waarin hem werd verzocht te bellen om de blokkade te voorkomen, is hij niet in staat om contact op te nemen met de klantenservice, omdat hij geblokkeerd is en geen toegang heeft tot de telefoonlijnen.

Mijn Klacht:

Ben al ruim anderhalf abonnee van vodafone red, betaal iedere maand via automatisch incasso.. dit is nog nooit gestorneerd… Goede klant dus.. Ben ik sinds vorige week geblokkeerd voor alle ingaande / uitgaande oproepen kan geen sms meer ontvangen niets.. Heb hier alleen een sms over ontvangen dat ik moest bellen om dit te voorkomen.. ik lees dit een dag later.. en ben al geblokkeerd van alle diensten! ik kijk op my vodafone en zie dat alle facturen netjes betaald zijn… Probeer via deze site contact op te nemen met mijn verhaal.. en wordt door 1 van uw medewerkers doorverwezen naar de blokkade afdeling.. Ik kan deze telefonisch bereiken.. Ik ben afgesloten.. en kan dus niet bellen naar deze afdeling.. Dan probeer ik het via de gratis klantenservince 1200 en 1201. ook deze kan ik niet bellen…. En dat als trouw betalende klant.. Dan neem ik contact op via de chat en spreek een medewerker… Deze verteld me dat ik ben geblocked omdat ik hoog verbruik heb deze maand.. ter bescherming voor nog hogere kosten of iets dergelijks.. Die block .. vindt het belachelijk, maar block dan alleen hetgeen waar hoog verbruik voor is… Inkomende gesprekken kosten toch niets? Sms ontvangen voor mijn tan codes van ING kost toch ook niets??? Ik ben toch geen wanbetaler??? Je lieve collega probeerd de blokkade van in en uitgaand telefoonverkeer voor mij op te heffen.. Maar krijgt de mededeling dat dat niet kan.. Ik moet persoonlijk bellen met de blokkade afdeling… Ik kan niet bellen… Dichtsbijzijnde is 60 km hier vandaan… Vodafone, wat is dit voor ontzettende slechte service bij een zo goede klant?? Ik sta met mijn rug tegen de muur.. Bedenkende wat voor stappen ik ga ondernemen, want hier al ik het niet bij laten.. Ik wordt behandeld als een wanbetaler en afgesloten van alle dingen om tot een oplossing te komen met jullie… Ik was zo tevreden… Maar dit is een belachelijke gang van zaken, en dan druk ik me nog zacht uit!

Gewenste Oplossing:

Blokker de smsdienst en evt internet.. en sluit mijn in en uitgaande telefoon verkeer wil aan.. en dat ik ook weer smsjes kan ontvangen etc.. Dan schrijf je het einde van de maand af en dan klaar...

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.

Bron: Geschillencommissie Telecommunicatie