Mijn Klacht:
7 oktober 2014 …weer grote storing bij vodafone ..heb er 2 nummer lopen en op beiden geen internet,kan niet bellen of gebeld worden…ben niet eens bereikbaar voor mijn kinderen zo …..belachelijk …betaal altijd keurig mijn rekeningen…ze doen nu maar eens een flink bedrag van de rekeningen…waarvoor heb ik anders telefoon met internet!.ben het spuugzat weer een grote landelijke storing…providers zat …denk nu echt erover om daar weg te gaan ..pffffffff
Gewenste Oplossing:
dat ik gewoon waar krijg voor mijn geld ...ik betaal voor onbeperkt bellen met inetrnet

