Mijn Klacht:
Ik krijg elke maand een pakketje van prettybox. Hier zitten verschillende make up producten in. Bijna elke maand wordt dit pakketje afgegeven bij de buurman omdat ik fulltime werk. Nu kwam ik afgelopen vrijdag tot de ontdekking dat dit pakketje op mijn aanrecht lag en dat het pakketje door de bezorger door mijn openstaande raam was gegooid.
Helaas is tot mijn grote verdriet een make up product van 13 euro beschadigd.
En ik vind het behoorlijk asociaal dat iemand bepaald dat er geen breekbare spullen in zitten en dat iemand anders bepaald dat er mee gegooid kan worden.
Gewenste Oplossing:
Wanneer selektvracht hun excuus aanbiedt en de bezorger erop aanspreekt.

