Mijn Klacht:
Beste….
Mijn dochter heeft een abonnement bij vodafone.
Zij zou in een keer heel veel dataverbruik hebben en met name google + .
Maar dat kan helemaal niet , want zij zit nooit op google+.
Dat is de eerste keer niet vorige maand had ze het zelfde grote probleem .
Wat moeten we doen.
Wij moeten in een keer heel veel betalen.
Vriendelijke groeten. Mevr. A. Bolink.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag willen , dat ik niet zoveel hoef te betalen.
En dat vodafone echt wat aan deze klacht doet.

