Mijn Klacht:
Ik betaal zelf iedere maand mijn rekening ruim optijd en toch brengen ze een boete in rekening . Heb daar een kracht over ingediend en dat willen zei nu wel terug storten en omzetten dat ik zelf betaal maar dan moet ik iedere maand ! administratie kosten betalen die dan nog hoger is dan de boete dit kan toch niet !!!!!
Gewenste Oplossing:
Als ik geen extra kosten hoef te betalen !
Er word namelijk netjes op tijd betaald !

