Mijn Klacht:
Altijd een normaal verbruik gehad en opeens 114 euro moeten betalen vanwege dataverbruik s’nachts om 4 uur! Voor 65 euro dataverbruik is niet normaal. Ik wil inzage hebben in mijn gegevens.
Gewenste Oplossing:
Kwijtschelding 65 euro en inzage in verbruik

