Mijn Klacht:
vanaf januari 2014 lopen mijn kosten van Vodafone duidelijk op, wat voor mij normaal 35 euro kost is het nu het dubbele of zelfs over de 100 euro mijn klapper was namelijk 118.68!!
ik voel mij vlink voor de gek gehouden ik heb nog een contract tot oktober 2015 en wil op iedere mogelijke wijze hier van af om van dit gezeik af te komen, ik zit in een uitkering en kan het gewoon niet betalen.
Gewenste Oplossing:
per direct mijn contract ontbinden en al het geld terug wat ik teveel heb betaald terug te krijgen.

