Mijn Klacht:
zoals ik al al beschreef in titel van uw klacht ik krijg elke maand een rekening van 160 euro sinds mei en ik zit altijd thuis op wifi en ik schakel me mobiele netwerk uit dus ben ik wel benieuwd hoe het kan zijn dat ik sinds mij tot nu elke maand een reking van 160 euro krijg ik dat terwijl ik al die maanden voor mei gewoon me normale abbonemntkosten betaal;
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als ik me geld terug gestort krijg die ze me zomaar hebben afgenomem

