Mijn Klacht:
De bezorger heeft het pakket retour gestuurd naar de afzender.
Wij weten totaal niet wie de afzender is!!!!!
BIj :voor het afhalen van het pakket is door de bezorger een totaal
onleesbaar berichtje geschreven : Een schande voor DHL!!!!!!!!
Zo iemand zou ontslagen moeten worden.
De bezorgcode = ZA4786CD
Ik wil dat direct actie door U ondernomen wordt!!!
Met vr. groeten van G.Brouwers.
Gewenste Oplossing:
Als het pakket z.s.m. bij mij afgeleverd is.

