Mijn Klacht:
Afgelopen zaterdag 27 sept. 2014 is een door mij besteld pakket van Miss Etam bij buren over schutting gegooid. Omdat het niet direct is opgeraapt door de buren is de verpakking door diens hond verscheurd. Gelukkig is de kleding die erin zat niet beschadigd maar vind dit een zeer kwalijke zaak van de dienstdoende pakketbezorger. Zo ga je niet met pakketten om en ik vraag me af wie aansprakelijk was wanneer de inhoud wel beschadigd zou zijn.
Adres waarop pakket bezorgd zou moeten zijn (oorspronkelijke Afleveradres):
Prinsebaan 104 a
6104 bh koningsbosch.
Hoop op een reactie uwerzijds zodat dergelijke situaties voorkomen kunnen worden.
Gewenste Oplossing:
Betreffende chauffeur op situatie wordt aangesproken en dat wij dit niet accepteren voor een volgende keer.

