Mijn Klacht:
Ik heb 22 september een blox afgesloten bij Vodafone voor 1000 mb internet voor 14,50. Ik zat vrij weinig op internet en de meeste tijd zat ik gewoon op wifi, maar 26 september kreeg ik een bericht van Vodafone waarin stond dat mijn 1000 mb internet op was. Het lijkt me heel sterk dat ik in 5 dagen 1000 mb internet er door heen heb gejaagd terwijl ik grotendeels gewoon op wifi heb gezeten. Ik heb het ook in de gaten gehouden of de wifi misschien telkens uitviel maar dat was niet het geval. En ook hoor ik van veel vrienden die ook Vodafone hebben, dat zij daar ook last van hebben of een hele hoge rekening hebben terwijl zij ook nauwelijks op internet zitten.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als Vodafone wat aan dit probleem gaat doen en mij mijn 14,50 weer terug gaan geven.

