Mijn Klacht:
Ik heb in februari 2013 een abbonement afgelsloten bij vodafone. Nu blijkt dat ik pas in juni 2015 kan verlengen of opzeggen. Contact gehad met vodafone, zeggen ze dat mijn abbonement die ik nu heb 6 maanden van te voren toen is verlengt, terwijl ik niet beter weet als 4 maanden. Met gevolg dat ik nu een abbonement heb van 2,5 jaar.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als mijn abbonement februari 2015 verloopt en niet een halfjaar later.

