Mijn Klacht:
Sinds 14 november 2013 heb ik een “red essential” abonnement bij Vodafone. Dit werk vaak heel traag of met slecht tot geen bereik. Ik heb verschillende keren met de klantenservice hierover gesproken en kreeg allerlei tips. Het gaat dan over, je simkaart een paar uur in een ander toestel doen, en nog eens in een ander toestel. Deze tips heb ik uitgevoerd. Helaas mocht het niet baten. Zij hebben toen een nieuwe simkaart opgestuurd welke ik moest laten activeren. Ook dit leidde niet tot beter resultaat. Weer naar de Vodafone winkel in Zwolle. Ik kreeg een HTC toestel mee want ik moest mijn simkaart daar een dag in laten zitten en daarmee bellen. Dit ook gedaan en helaas weer geen beter resultaat. De medewerker van de winkel heeft toen met de klantenservice gebeld en die vragen van mij of ik bij elke plek waar ik geen of slecht bereik heb, de postcode wil opschrijven. Natuurlijk is dit ondoenlijk voor mij want dan zou ik immers 4-5 uur onderweg zijn naar mijn werkplek. Ik noem dit gerust ontmoedigingsbeleid. Een andere mogelijke oplossing zou een ander mobielnummer zijn. Wel, ook dat dan maar proberen dacht ik. Vanuit de Vodafone winkel werd er direct een nieuw nummer aangevraagd welke binnen 2 uur actief zou zijn. Ik zou een sms krijgen met dit nieuwe nummer. Ik heb die sms niet gekregen. Ik betaal €40,00 per maand voor een product wat slecht tot vaak niet werkt. Vodafone wil mijn contract met hen niet beëindigen omdat zij G2 garanderen en naar hun zeggen is dat bij mij het geval ook al werkt het niet altijd goed.
Wat kan ik nu nog doen om een beter product te krijgen of het contract met hen te beeindigen?
Gewenste Oplossing:
Als ik goed gebruik kan maken van mijn aansluiting d.m.v. voldoende bereik, of als zij mijn contract met hem beëindigen.

