Mijn Klacht:
Volgens Vodafone is mijn datalimiet al bereikt. Vorige maand dacht ik nog van ok kan een keer voorkomen laat maar waaien nu is er van de week de rekening betaalt en nu ben ik al over mijn dat limiet heen. vanochtend op de chat contact opgenomen met vodafone welke zei u abbo loopt tot de 21ste….wat betekent dat ik in twee dagen tijd allees zou hebben opgemaakt maar ze kunnen niet zeggen hoe en wat pas als de maand is afgelopen…service kennen ze niet email sturen kan niet bellen kost geld terwijl je klant bent…als je als nieuwe klant komt krijg je cadeautjes als vaste klant ben je gewoon bagger… spuugzat ben ik het. In de bijlage de correspondentie op fb….met nog meer klachten van anderen klanten
Gewenste Oplossing:
Serieus geholpen wordt...wten hoe het kan dat het data limiet al op is...

