Mijn Klacht:
Onlangs contact gehad met vodafone ivm bijma overschrijden databox, vriendelijke medewerkster deelde me mee dat mijn abbonnement zonder kosten of aanpassing omgezet kon worden. Dat hield in buiten de bundel internet gratis, alleen voor de helft van de normale internetsnelheid. Dit was vrijdag j.l. . Smaandags bericht vodafone, he zit over je datalimiet en de kosten zijn 144.-!!!!”. Vandaag weer contac gehad, ze zetten alles om naar ander abbonement anders geen creditering kosten. Nu kijk ik in de app, heb ik opeens nog 400mb +. Echter staan de kosten waarvan vodafone zich niet kan verantwoorden er nog steeds op 144.-!!! Daar kan ik twee maanden mijn abbonement voor betalen met onbeperkt sms,tel, en 5 gig data. Laatste 3 maanden altijd meer dan databundel verbruikt, voorheen nooit!
Gewenste Oplossing:
Als in ieder geval de buitenbundel kosten gecrediteerd worden. Hoeft niet van de afgelopen maanden alhoewel deze ook discutabel zijn. Daarbij graagbeerste voorstel van vodafone van afgelopen vrijdag waar ik nog steeds geen bevestiging van heb.

