Mijn Klacht:
Via Vodafone kreeg ik een flinke rekening van meer dan 250, omdat ik niet in staat ben geweest een Dynafix medewerker te ontvangen om een toestel dan wel af te geven/opnieuw in ontvangst te nemen. Ik heb bij opmerkingen duidelijk aangegeven dat de huisbel het niet deed en dat ze dus een belletje moesten geven als ze voor de deur stonden. Dit verzoek werd echter keer op keer genegeerd.. Daarnaast was de telefoon de eerste keer niet goed gerepareerd waardoor hij kort achter elkaar twee keer opgehaald moest worden. (mijn toestel is met een barst ter reparatie aangeboden en toen ik hem daarvan terug kreeg vervolgens functionereerde hij totaal niet meer) Ik vind het dan ook ongehoord dat er zonder met mij te overleggen door Vodafone dit bedrag van mijn rekening afgehaald is omdat ik de koerier niet kon ontvangen. Waar de fout ligt, Dynafix, Dynalogic, Vodafone laat ik in het midden..
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik het bedrag van 250, euro terug gestort krijg.

