Mijn Klacht:
eerste keer pakket bezorgd midden op de dag terwijl ik gewoon op mijn werk zit, volgende dag weer op dezelfde tijd aangeboden.
Online geprobeerd het pakket naar een dhl afleveradres bezorgd te krijgen, nooit een bevestigingsmailtje gekregen.
Via de telefonische klantendienst kan dit alleen tegen betaling gedaan worden, terwijl mijns inziens dhl nu niet bepaald goedkoop is in het afleveren van pakketten.
Kortom dhl doe wat aan jullie prijs/kwaliteitsverhoudingen en lever niet alleen beloftes maar ook beter dienstverlening !!!
Gewenste Oplossing:
als een pakket aangeboden wordt, bied de klanten dan ook mogelijkheden als ze niet thuis zijn.

