Mijn Klacht:
Iphone is drie keer opgestuurd geweest naar Dynafix voor hetzelfde probleem (slecht werkende camera). Maandenlang de telefoon kwijtgeweest en nog steeds niet goed.
Vodafone gaf aan na de derde keer mij te helpen en met een goede oplossing te komen. Nu zeggen ze dat ze maar één reparatie in hun systeem zien, dus u moet het toestel weer opsturen. In het Dynafix systeem (waar ik ze de logingegevens van gestuurd heb) staan gewoon alle drie reparaties, alleen zijn de tweede en derde rechtstreeks bij Dynafix aangemeld, omdat het dezelfde klacht betrof..
Ben er zo klaar mee!
Gewenste Oplossing:
Nieuwe/andere goed werkend Iphone

