Mijn Klacht:
Afgelopen maanden is het datagebruik ongekend hoog! Waar ik eerder met 2gb goed uit kwam, heb ik mijn limiet binnen 14 dagen al bereikt.
Actie hierop onder ondernomen door eenmalige bundels aan te schaffen. (1gb + 400mb)
Nu de 24e van de maand, nieuwe eenmalige bundel van 100mb gekocht voor 3 euro, binnen nog geen 5 minuten sms dat mijn bundel op is..
Bijzonder snel als het aan mij ligt.
Gewenste Oplossing:
Ik heb een Vodafone Red Plus E abonnement, dit omdat ik veel in t buitenland zit. Betaal minstens 100euro per maand ivm aanschaf duur toestel.
Misschien niet een tegemoetkoming in databundel, aangezien ik toch al bijna 10 jaar klant ben bij vodafone?

