Mijn Klacht:
Mijn mobiel was kapot gegaan en daarom ging ik naar de Vodafone winkel in Valkenswaard. Daar kreeg door een van de medewerkers een telefoon nummer in mijn hand geduwd wat ik moest bellen en dan kwam alles goed. Nou ik bellen naar dat nummer en kreeg een Vodafone medewerkster aan de lijn die zei dat ik eerst een claim nummer moest hebben van de verzekeringsmaatschappij anders kon het niet via de verzekering. Dat was al raar want ik had er nog speciaal om gevraagd in de winkel of alles via de verzekering kon en ja dat kon, ik moest gewoon bellen. Het vrouwtje dat ik aan de lijn had verbond mij door naar de verzekeringsmaatschappij maar die was dicht, kreeg een bandje aan de lijn en er werd opgehangen. Nou er werd Dynafix gezegd dus ik heb dat bedrijf opgezocht op het internet en kon daar meteen mijn mobiel aangeven, Dus ik dacht oke mooi dat is geregeld. nou dat bedrijf doet er vervolgens 2 weken over om mij te vertellen dat ik een kapot schermpje heb (als of ik dat zelf nog niet wist). Er hebben dus waarschijnlijk een stuk of 3 ”experts” naar gekeken om uiteindelijk mij te kunnen zeggen wat elk persoon op aarde ook wel had kunnen concluderen… Vervolgens kreeg ik een prijsopgave want het viel niet meer binnen mijn garantie. Ik heb daarop geantwoord met de vraag waarom het niet gewoon verzekerd was en waarom het nog niet geregeld was. Toen kreeg ik een hele sarcastische mail van dat ik maar eens goed moest uitzoeken bij wie ik verzekerd was. Toen snapte ik er niks meer van, en heb toen gemaild naar dat bedrijf van hoe zit het nu in elkaar. Nou dat bedrijf weigert mij een antwoord te geven. Toen ben ik maar weer opnieuw naar Vodafone gegaan, daar werd mij verteld dat ik het maar weer terug moest laten komen en dat het dan vanuit de winkel weer opnieuw word aangeven en dat wat die eerste medewerker mij verteld heeft eigenlijk maar onzin was. Daar was ik niet blij mee zoals je zult begrijpen. Ik wou dus reageren op de prijsopgave van dynafix en die verwachtte van mij dat ik 40 euro ging betalen om hem zonder dat hij gemaakt is terug te sturen, daar werd ik echt kwaat om aangezien het mij al 14 euro gekost had om hem op te laten halen, een afspraak die ik overigens ook twee keer heb moeten maken omdat ze niet kwamen opdagen. Inmiddels een maand, bijna twee maanden verder wil ik onderhand mijn mobiel wel eens terug dus ik dacht nou dan betaal ik wel dan heb ik hem in ieder geval terug maar nu is die prijs opgaven verlopen en moet ik via T mobile mijn mobiel terug vragen.
Gewenste Oplossing:
Ik wil gewoon dat zo snel mogelijk mijn mobiel gemaakt word en dat ik hem weer terug krijg.

