Mijn Klacht:
Mijn laatste factuur van september onder no:000295814199 was twee maal zo hoog .na de specificatie nagekeken te hebben, zag ik een gebruikt data blok van 1.163.140 kb op 27-08-2014 om 13.29 uur.ik blijf altijd maandelijk onder mijn bundel van 2gig .ook nu weer.gebruik alleen dat onderweg voor mijn email te bekijken, telebankieren .dus ik kan dat grote data blok niet thuis brengen .Vodafone 3 avonden gebeld, maar daar krijg je de vreemste antwoorden.ik moet als ik thuis weggaat mijn wifi op toestel uitzetten, daar hij anders dubdel door blijft tellen.tthuis en op kantoor heb ik alles van ziggo!!! Wel vreemd dat hij om 13.29 in einhoven doorteld, terwijl ik in sprang capelle woont en mijn bedrijf heb .?? Zo nog velen onwerkeljjke antwoorden.op mijn vraag, waaraan dat grote blok aan opgegaan was, konden ze niet vertellen ivm privacy wet.met andere woorden:ik koop iets, maar weet niet wat, maar mag wel betalen.conclusie is van vodafone, dat ik gewoon aan moet nemen dat het klopt en gewoon moet betalen en niet moeilijk doen.lekker bedrijf!! Ik betaal dus niet.ze hebben een automatische incasso van ons, maar die heb ik inmiddels geblokkeerd. Wil wel betalen minus die 83,53 euro van dat vreemde data blok.gingen ze niet mee akkoord.heb inmiddels begrepen dat er enkele duizenden klanten zijn met dezelfde soort onverklaarbare rekeningen.Dus ik wacht maar af.bellen helpt nl niet.
Mvg,
C.Riedijk
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden, als ik de factuur betaald heb, minus die euro 83,53.
En dat ik daarna van mijn abonnement af kan.ik wil nl niets meer te maken hebben met een bedrijf die er zulke praktijken op na houdt.
Mvg,
C.Riedijk

