Mijn Klacht:
Ineens heb ik een ongekend hoog dataverbruik waar ik geen weet van heb,moet ineens 112 euro etra betalen voor dataverbruik, terwijl ik een abonnement heb van 400MB en daar iedere maand misschien 20 Mb van verbruik,,, IK heb geen idee waar dit vandaan komt!!
Ik in die maand ooit een smsje ontvangen dat ik 40 euro over mijn tegoed was, heb toen gebeld met vodafone en die medewerker kon het niet verklaren heb toen mijn data direkt laten blokeren voor die maand!!!
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik hiervan een verklaring krijg en dit niet hoef te betalen of indien het al afgeschreven is, mijn geld terug krijg!

