Mijn Klacht:
Gisteren ontving ik een serviesje via DHL. De verkoper had het geheel onzettend goed verpakt in bubbleplastic/kranten en doeken. Bovendien was de doos aan alle zijden voorzien van de waarschuwing zeer breekbaar.
Hoe de bezorgdienst het voor elkaar krijgt om dan zelfs nog een pakket in stukken aan te bieden is mij een raadels, waarschijnlijk wordt er m.i. niet zorgvuldig met pakketten om gegaan. Dit is de 2e keer dat ik iets ontvangen heb via DHL en beide keren is het pakket gehavend aangekomen. Nooit weer via DHL dus.
Gewenste Oplossing:
Vergoeding voor het gebroken item + verzendkosten a 25,00 euro.

