Mijn Klacht:
ik heb een pakket van Duitsland DHL. 2 keer brief in de bus dat er niemand thuis is terwijl ik thuis was toen via internet afhaling DHL express Amersfoort gevraagd, Ga er heen haal een paket op sticker met mijn code en paket van iemand anders van de Wehkamp. DHL amersfoort heeft selektvracht probere te bellen niemand gaat aan de telefoon. Wat moet ik nu doen? waar is mijn Paket?
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn pakket

