Mijn Klacht:
Ik heb laats een mega hoge tekening gekregen voor internet buiten mijn bundel. Ik heb 500mb en ben dar eigenlijk nooit overheen omdat ik veel WiFi gebruik en nu ineenkeer krijg ik een rekening van een paar 100€ voor internet buiten mijn bundel. Op mijn rekening staan tijden wanneer ik internet heb gebruikt en dan staat er zoiets als 4 uur snachts. Nou om 4 uur snachts ben ik aan er slapen en ik heb thuis WiFi dus kan het nooit zijn dat ik dan internet gebruik. Bij de klantenservice kunnen ze je natuurlijk niet helpen want dat wat zij zeggen en wat er op hun scherm staat is dus waar. Nou niet dus!!! Ik en niet van plan om voor iets te gaan betalen wat ik helemaal niet gebruikt heb!!!!!
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als dit probleem word opgelost en ik de rekening niet hoef te betalen omdat ik geen gebruik heb gemaakt van zoveel internet!!!

