Mijn Klacht:
Ik heb al 2 maanden een hoge rekening met mijn data verbruik het gekke et van is dat ik hier nooit eerder last van heb gehad alleen in de maand juni was ik al 80 euro duurder uit Door mijn data verbruik en nu heb ik er expres op gelet maar de maand september is die net zo hoog vraag me af hoe dat dit kan
Gewenste Oplossing:
Als mijn data snelheid gewoon naar beneden gaat waarneer ik er over heen zit in plaats van een dure rekening te krijgen

