Mijn Klacht:
Volgens verzender pakket op maandag aangemeld en dinsdag in verzendcentrum. nu donderdagavond en pakket ligt volgens de track en trace sinds gistermiddag vast. vandaag gebeld met dhl en dame vertelde dat of pakje retour is of vermist is…..ik moest maar contact opnemen met verzender voor een onderzoek.
Het verloop van het transport van uw pakje met barcode 3SDFY739403794 ziet er als volgt uit:
Track & trace
DATUM TIJD STATUS OMSCHRIJVING
15-09 2014 23:55 Verzender heeft een verzendlabel aangemaakt op DHLFORYOU.NL.
16-09 2014 13:52 Pakje is op het DHL Servicepoint afgegeven door de verzender.
16-09 2014 16:33 Pakje is door de bezorger op het DHL Servicepoint afgehaald en is onderweg naar het sorteercentrum.
Gewenste Oplossing:
Als u pakketjes gewoon op tijd afleverd en beter omgaat met een ontvanger en direct gaat onderzoeken waar zijn pakket blijft, als deze met een soortgelijke klacht komt leg de contactopname met verzender niet neer bij ontvanger!!!

