Klacht: NIET BEZORGD en geen contact!!!!

wnnabe op 15 augustus 2014 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 19 september 2014
Reactie van het bedrijf:

Hej! Helaas zijn we er door onverwachte drukte op onze eigen contactkanalen nog niet aan toegekomen jouw klacht op Klacht.nl in behandeling te nemen. Graag willen we weten of er nog een oplossing op je klacht of een antwoord op...

Bedrijf IKEA
Categorie Woonwarenhuizen
Status Opgelost
Datum 15 augustus 2014

Een klant van IKEA heeft een klacht ingediend over de levering van een besteld matras. Ondanks een afgesproken bezorgdatum en tijd, werd het matras niet geleverd en ontving de klant geen communicatie van de bezorgdienst. De klant uitte frustratie over het gebrek aan contact en informatie gedurende het bezorgproces.

Mijn Klacht:

Dus ik had een nieuw matras besteld met bezorgkosten ivm geen vervoer om zelf het matras af te halen. Het matras zou gisteren bezorgd zijn maar dit was blijkbaar niet gelukt (tenzij het in de ochtend was kan het kloppen omdat ik niet aanwezig was). Dus heb ik een bericht ontvangen dat het niet bezorgd kon worden dus zou het vandaag worden bezorgd van 12:30 tot 15:00. Ik dus de gehele dag thuis ivm het pakketje en ineens ging ik de status bekijken en verrek bestelling kon weer niet bezorgd worden… Ik weet niet of de bezorger gedacht heeft hier ga ik niet aan beginnen maar ik vind het heel vreemd dat in 2 dagen er geen enkel contact met mij is geweest vanuit de bezorger uit (zelfs de pizzaboer doet het nog beter) en tevens heb ik geen smsje ontvangen 30min voor de levering zoals beschreven in de voorwaarden van Ikea.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn matras eindelijk geleverd heb en eventueel zou het altijd prettig zijn als de bezorgkosten worden vergoed ivm het thuis blijven wachtend op de bezorging.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 19 september 2014 om 17:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hej! Helaas zijn we er door onverwachte drukte op onze eigen contactkanalen nog niet aan toegekomen jouw klacht op Klacht.nl in behandeling te nemen. Graag willen we weten of er nog een oplossing op je klacht of een antwoord op je vraag nodig is. Als dit het geval is, raden we je aan rechtstreeks contact op te nemen met de IKEA Klantenservice, via één van onze eigen directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html In afwachting daarvan zetten we deze melding op dit forum op 'opgelost.' IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM