Klacht: Bezorging

n.hagelstein op 28 juli 2014 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
De Limburger has resolved this complaint
Klacht opgelost op 28 juli 2014
Reactie van het bedrijf:

Er gaat een bericht richting onze bezorger.

Status Opgelost
Datum 28 juli 2014

Een abonnee van De Limburger heeft meerdere keren te maken gehad met het niet ontvangen van de krant. Ondanks dat één keer een uitzondering kan zijn, vindt de abonnee de herhaalde bezorgproblemen onacceptabel en een teken van slechte service. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

L.S.

Mijn klacht is het feit, dat de krant, de afgelopen periode, reeds drie keer niet bezorgd wordt. Een enkele keer kan gebeuren, maar nu meerdere keren, vind ik geen goede service.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden, als de krant dagelijks, op tijd, bezorgd wordt. Ik heb begrip voor eventuele overmacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Limburger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 28 juli 2014 om 10:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er gaat een bericht richting onze bezorger.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM