Klacht: Geen krant ontvangen

Boze abonnee op 02 juli 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 4 juli 2014
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer Kokkelkoren, Bedankt voor het melden van uw klacht. Het spijt ons te vernemen dat u de krant een aantal keer niet heeft ontvangen. Wij hebben uw klachten reeds aan de bezorgservice doorgegeven en zullen er zorg voor dragen...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 2 juli 2014

Een abonnee van de Telegraaf heeft in de afgelopen twee maanden drie keer geen krant ontvangen, wat heeft geleid tot extra kosten voor bijgekochte kranten. De abonnee is ontevreden over de geboden oplossing en vraagt om terugbetaling van de gemaakte kosten, aangezien het abonnement duurder wordt door de slechte bezorging. Het probleem is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

In de afgelopen 2 maanden heb ik 3 maal geen krant ontvangen. Eenmaal op Zaterdag en tweemaal een doordeweekse krant. Er wordt mij geadviseerd een krant te kopen, waarna ik na afloop van het abonnement een extra krant gratis zal krijgen. Echter ik heb een abonnement genomen tot aan mijn vakantie op 1 september 2014. Ik heb dus niets aan extra kranten; ik ben n.l. niet thuis en dus gaat mijn brievenbus overlopen door de voor mij ongewenste kranten.
Mijn abonnement wordt erg duur door deze zeer slechte bezorging. Ik ben inmiddels al meer dan 6 Euro kwijt aan bijgekochte kranten en zie daar niets van terug. Wilt U er voor zorgen dat ik dit geld terug krijg!

Gewenste Oplossing:

Als er elke dag op tijd een krant wordt bezorgd. Of als de krant bij een te late bezorging wordt na bezorgd. Wat U nu doet om abonnees steeds maar kranten te laten kopen is geweldig voor de Telegraaf, maar zeer slecht voor mijn portemonnee.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 04 juli 2014 om 14:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Kokkelkoren,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Het spijt ons te vernemen dat u de krant een aantal keer niet heeft ontvangen.

Wij hebben uw klachten reeds aan de bezorgservice doorgegeven en zullen er zorg voor dragen dat de bezorging spoedig op orde is.

U geeft aan dat de aangeboden compensatie voor u niet toereikend is, daar u in deze periode niet thuis bent.

Ter compensatie hebben wij u een week waardebonnen toegestuurd. Deze bonnen kunt u heel 2014 bij alle verkooppunten van De Telegraaf inwisselen voor de krant.

Wij vertrouwen erop dat uw klacht naar wens is opgelost.

Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag van u.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM