Klacht: bezorging

bronkhorst1 op 28 mei 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 5 juni 2014
Reactie van het bedrijf:

Goedendag, Onze excuses voor de gemiste krant. Volgens onze gegevens heeft u dit reeds aan onze klantenservice gemeld. Wij hebben de melding doorgestuurd naar onze distributeur. Indien u bezorgproblemen blijft ondervinden neemt u gerust contact op met onze klantenservice via...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 28 mei 2014

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

krant weer niet bezorgd paar weken geleden ook al niet

Gewenste Oplossing:

gewoon nabezorgd worden en niet het abonnement niet met een dag verlengen wand als de krant op zaterdag niet bezorgd word krijg ik de maandag krant omdat het abonnement met een dag verlengd word.
ben hier niet erg tevreden over

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 05 juni 2014 om 17:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Onze excuses voor de gemiste krant. Volgens onze gegevens heeft u dit reeds aan onze klantenservice gemeld. Wij hebben de melding doorgestuurd naar onze distributeur. Indien u bezorgproblemen blijft ondervinden neemt u gerust contact op met onze klantenservice via 0888248242. Wij helpen u daar graag verder.

Vriendelijke groet,

De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM