Klacht: bezorgklacht

jongeneel op 18 mei 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 27 mei 2014
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw Jongeneel, Bedankt voor uw bericht omtrent de bezorging van uw krant. Het spijt ons te vernemen dat de bezorging niet op orde is, dit is uiteraard niet de bedoeling. ’s Morgens vroeg verwacht u De Telegraaf in uw...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 18 mei 2014

Een abonnee van de Telegraaf heeft herhaaldelijk geen krant ontvangen en voelt zich onvoldoende geholpen door het bedrijf, dat verwijst naar online lezen en een verlenging van het abonnement. De abonnee, die al 35 jaar klant is, verzoekt om een oplossing en overweegt zijn abonnement op te zeggen als de situatie niet verbetert.

Mijn Klacht:

voor de zoveelste keer geen krant laatste tijd meerdere malen ook melding van gemaakt word afgescheept met melding lees maar op internet en /of uw abonnement word met een dag verlengt.
heb op dat moment nog steeds geen krant onder mijn neus, wat ik gewoon de prettigste manier van krantlezen vindt,en velen met mij.
vroeger!!! werd dezelfde dag alsnog een krant geleverd wat ik zeer prettig vond,kan dit niet meer ingevoerd worden aub ???
ik ben ongeveer 35 jaar geaboneerd op de telegraaf en ben het nu eigenlijk wel zat, als dit nogmaals gebeurt zal ik mijn abonn. opzeggen.
werk hier aan aub.

Gewenste Oplossing:

als alles opgelost is zie boven

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 27 mei 2014 om 14:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Jongeneel,

Bedankt voor uw bericht omtrent de bezorging van uw krant.

Het spijt ons te vernemen dat de bezorging niet op orde is, dit is uiteraard niet de bedoeling.

’s Morgens vroeg verwacht u De Telegraaf in uw brievenbus. En dat mág u ook verwachten! Wij doen ons uiterste best om de bezorging vlekkeloos te laten verlopen. Bij u is het helaas al voorgekomen dat u de krant niet heeft ontvangen waarbij het niet meer mogelijk is om de krant niet meer na te bezorgen.

Helaas dwingen veranderende marktomstandigheden ons om de bezorgservice te herzien. Wij concluderen dat het nabezorging van de krant niet langer tegen acceptabele kosten uitgevoerd kan worden. Per 1 september 2013 zijn we daarom gestopt met de nabezorging van uw krant.

Sinds 2 september 2013 compenseren wij uw bezorgklacht door uw abonnement met een extra bezorgdag te verlengen. Zodat u ook het aantal kranten ontvangt waar u recht op hebt. Daarnaast ontvangt u gratis dagtoegang waarmee u de krant direct kan lezen op uw computer, smartphone en tablet. Zo hoeft u uw krant nooit te missen!

Ter compensatie zullen wij u een week waardebonnen toezenden zodat u de krant kosteloos op kunt halen bij 1 van onze verkooppunten.

Onze excuses voor het ongemak en wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM