Klacht: Deze week 2x geen Telegraaf ontvangen.

Mw. H. Beetsma op 04 mei 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 15 mei 2014
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw bezorgklacht doorgegeven aan onze bezorgservice om er zorg voor te dragen dat de bezorging in het vervolg weer naar wens verloopt. Bovendien hebben wij uw abonnement met twee dagen verlengd,...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 4 mei 2014

Op 28 april en 3 mei ontving de klager geen exemplaar van de Telegraaf, terwijl op 3 mei de Stentor werd bezorgd, waar zij niet op geabonneerd zijn. De klager vindt het onterecht dat de Telegraaf bij falende bezorging niet later wordt geleverd en geeft aan dat bij aanhoudende slechte bezorging het abonnement mogelijk opgezegd zal worden.

Mijn Klacht:

Op 28 april en 3 mei geen Telegraaf ontvangen. Op 3 mei is de Stentor bezorgd, waar wij niet op geabonneerd zijn. We vinden het onterecht dat de Telegraaf bij falende bezorging niet alsnog later bezorgd wordt. Kranten in de vrije verkoop zijn immers duurder, vooral de zaterdagkrant. Bovendien moet je er de deur voor uit. Je merkt wel dat de krant niet is bezorgd, niet dat het abonnement bij elke klacht een dag opschuift. Als de slechte bezorging, zoals een eerdere periode, blijft doorgaan zeggen we ons abonnement op.

Gewenste Oplossing:

Correcte bezorging en mocht dat eens een keertje fout gaan nabezorging.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Telegraaf

11 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw bezorgklacht doorgegeven aan onze bezorgservice om er zorg voor te dragen dat de bezorging in het vervolg weer naar wens verloopt. Bovendien hebben wij uw abonnement met twee dagen verlengd, in verband met de kranten die u niet heeft ontvangen. Ook kunt u de krant online inzien via de website www.telegraaf.nl/telegraaf-i. Hier kunt u inloggen met uw Mijn Telegraaf-account. Wij willen u vriendelijk verzoeken uw bezorgklacht in het vervolg aan ons door te geven via www.mijntelegraaf.nl of via het telefoonnummer 088 - 824 824 2. Zo kunnen wij deze direct aan onze bezorgservice doorgeven. Onze excuses voor het ongemak. Mocht u nog andere vragen hebben, dan vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, De Telegraaf

Telegraaf

Heeft op 15 mei 2014 om 14:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben uw bezorgklacht doorgegeven aan onze bezorgservice om er zorg voor te dragen dat de bezorging in het vervolg weer naar wens verloopt.

Bovendien hebben wij uw abonnement met twee dagen verlengd, in verband met de kranten die u niet heeft ontvangen. Ook kunt u de krant online inzien via de website www.telegraaf.nl/telegraaf-i. Hier kunt u inloggen met uw Mijn Telegraaf-account.

Wij willen u vriendelijk verzoeken uw bezorgklacht in het vervolg aan ons door te geven via www.mijntelegraaf.nl of via het telefoonnummer 088 - 824 824 2. Zo kunnen wij deze direct aan onze bezorgservice doorgeven.

Onze excuses voor het ongemak.

Mocht u nog andere vragen hebben, dan vernemen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,

De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM