Klacht: In de afgelopen vier weken vijftien maal De Telegraaf niet ontvangen

B. Algera op 30 april 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 21 mei 2014
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw Algera, Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw bezorgklachten van de afgelopen periode. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden door de onregelmatige bezorging van De Telegraaf. Wij hebben op 12 en 21 mei getracht telefonisch...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 30 april 2014

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

In de afgelopen vier weken heb ik vijftien maal De Telegraaf niet onvangen. Tien maal bellen naar De telegraaf heeft niet geleid tot oplossing van het probleem. Kennelijk is de klachtenbehandelingsorganisatie van De Telegraaf niet in staat dit zo eenvoudige probleem op te lossen.

Gewenste Oplossing:

Als ik De Telegraaf wel weer normaal ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Telegraaf

11 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw Algera, Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw bezorgklachten van de afgelopen periode. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden door de onregelmatige bezorging van De Telegraaf. Wij hebben op 12 en 21 mei getracht telefonisch contact met u op te nemen, maar hebben u helaas niet kunnen bereiken. Aangezien wij sinds enige tijd geen nieuwe bezorgklachten hebben ontvangen, gaan wij ervan uit dat de bezorging inmiddels naar wens verloopt. Mocht het echter niet zo zijn, dan verzoeken wij u vriendelijk dit te melden via telefoonnummer 088 – 824 824 1 of www.mijntelegraaf.nl Wij danken u vriendelijk voor uw melding. Dit stelt ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te optimaliseren. Wij zullen u bovendien twee weken waardebonnen toezenden. Mocht u de krant nogmaals niet ontvangen, dan kunt u met deze bonnen bij een van de ruim 11.000 verkooppunten alsnog De Telegraaf halen. Onze excuses voor het ongemak. Mocht u nog andere vragen hebben, dan vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, De Telegraaf

Telegraaf

Heeft op 21 mei 2014 om 10:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Algera,

Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw bezorgklachten van de afgelopen periode. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden door de onregelmatige bezorging van De Telegraaf.

Wij hebben op 12 en 21 mei getracht telefonisch contact met u op te nemen, maar hebben u helaas niet kunnen bereiken.

Aangezien wij sinds enige tijd geen nieuwe bezorgklachten hebben ontvangen, gaan wij ervan uit dat de bezorging inmiddels naar wens verloopt.

Mocht het echter niet zo zijn, dan verzoeken wij u vriendelijk dit te melden via telefoonnummer 088 – 824 824 1 of www.mijntelegraaf.nl

Wij danken u vriendelijk voor uw melding. Dit stelt ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te optimaliseren.

Wij zullen u bovendien twee weken waardebonnen toezenden. Mocht u de krant nogmaals niet ontvangen, dan kunt u met deze bonnen bij een van de ruim 11.000 verkooppunten alsnog De Telegraaf halen.

Onze excuses voor het ongemak.

Mocht u nog andere vragen hebben, dan vernemen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,

De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM