Mijn Klacht:
Vanaf 11 april voor 10 weken het weekendabonnement genomen voor de vrijdag en zaterdag en de krant slechts 1 keer op 11 april ontvangen.
Gewenste Oplossing:
Als de krant correct wordt bezorgd.
Oeidipoes op 19 april 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk
Goedemorgen, Wij hebben uw melding naar aanleiding van uw telefonisch contact met onze klantenservice, de meldingen doorgegeven aan onze distributeur. Onze excuses voor het ongemak. De gemiste kranten worden verlengt op uw tijdelijke abonnement. Volgens de depothouder dient de bezorging...
Samenvatting wordt geladen...
Vanaf 11 april voor 10 weken het weekendabonnement genomen voor de vrijdag en zaterdag en de krant slechts 1 keer op 11 april ontvangen.
Als de krant correct wordt bezorgd.
Bericht van Robin van Klacht.nl
12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 30 april 2014 om 07:58 geantwoord
Goedemorgen,
Wij hebben uw melding naar aanleiding van uw telefonisch contact met onze klantenservice, de meldingen doorgegeven aan onze distributeur. Onze excuses voor het ongemak.
De gemiste kranten worden verlengt op uw tijdelijke abonnement. Volgens de depothouder dient de bezorging inmiddels weer naar behoren te zijn. Indien dit niet het geval is, adviseren wij u rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice via 0888248242 of uw melding te registreren via mijntelegraaf.nl. Wij kunnen dan direct anticiperen op uw melding.
Vriendelijke groet,
De Telegraaf
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM