Mijn Klacht:
Naar jaren spellen op de sp ben ik de laatste tijd erg ontevreden omdat je betaal veel geld voor een spelletje en winnen kan je bijna nooit dus altijd zijn de zelfde winnaars overal waar je komt zijn er de zelfde steeds ik kijk elke dag de kamers en zie ik dat gewoon niet echt eerlijk gaat. Volgens mijn gaat all maar over opwaarderen en winnen ?? nooit dus de spel is niet meer leuk geworden.
Gewenste Oplossing:
Ik vind dat je 1x mag blij zijn met 1 prijsje of bingo over super prat ik niet want 100% geen kans als je geen Vip bent klaar!! is ook niet eerlijk. want wij betalen net zo goed als de rest.soms veel meer.

