Klacht: r4 kaart incl. 8gb geheugenkaartje gestolen

Johan17101967 op 18 januari 2013 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
PostNL has been notified of this complaint
Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 18 januari 2013

Een klant heeft een opengescheurde enveloppe ontvangen van PostNL, waarin een r4 kaartje en een 8GB geheugenkaartje ontbraken. De klant meldt dat deze items zijn gestolen tijdens de bezorging.

Mijn Klacht:

Ik kreeg een opengescheurde enveloppe bezorgd, waar een r4 kaartje incl. een 8gb geheugenkaartje is ontvreemd.

Gewenste Oplossing:

een vergoeding van de verdwenen inhoud, á €43,98 en een excuses van postnl

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM