Klacht: “bezorging”

[email protected] op 26 december 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
PostNL has been notified of this complaint
Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 26 december 2012

Een klant van PostNL heeft geklaagd over de bezorging van zijn post, die buiten op de stoep werd achtergelaten. Een passerende persoon heeft de post gelukkig naar binnen gebracht, maar de klant vindt dit onacceptabel.

Mijn Klacht:

Vandaag werd de post bij mij buiten op de stoep gedeponeerd. Gelukkig kwam iemand langs en bracht het bij mij binnen via de achterdeur, maar dit kan niet de bedoeling zijn!!

Gewenste Oplossing:

Terrechtwijzing van de employee en instructies zodat de post in het vervolg in de brievenbus komt!

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM