Mijn Klacht:
Waarom krijg ik een schrijven waarin mij wordt gevraagd (onterecht) zegels te plakken voor een mij onbekend poststuk
Ik kan het ook niet op mijn scherm krijgen ondanks herhaalde pogingen.
Ik frankeer altijd correct en dit is dus onterecht.
Gewenste Oplossing:
Minstens een inzage om welk poststuk het zou kunnen gaan
en excuses

