Mijn Klacht:
Vandaag bezocht ik samen met mijn moeder en zoontje de Scapino winkel op het Zuidplein om schoenen te kopen. Bij binnenkomst werden wij door de vrouw achter de kassa aangesproken op een ongepaste manier. Ze maakte opmerkingen over ‘soort mensen’ zoals wij die in de warmte de winkel binnenkomen en zei dat we ons moesten schamen. Haar toon en houding waren asociaal en onprofessioneel. Toen wij vragen wilden stellen, negeerde ze ons volledig. Dit is een zeer slechte ervaring die ik niet eerder heb meegemaakt.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek Scapino om het betreffende personeelslid te attenderen op hoe betalende klanten behandeld zouden moeten worden, aangezien haar gedrag niet alleen ons, maar ook de inkomsten van het bedrijf negatief beïnvloedt.

