Mijn Klacht:
Ik heb een boeking gedaan bij Ibis Tilburg en na betaling kreeg ik te horen dat er per dag €10,- betaald moet worden voor parkeren. Dit lijkt me onredelijk, aangezien het parkeerterrein van het hotel is en ik gedurende de dag niet aanwezig ben. Mijn auto staat alleen ’s avonds en ’s nachts geparkeerd. Bovendien moet ik een dure parkeergarage in het centrum gebruiken, wat de kosten verder opdrijft. Voor 2 nachten betekent dit €20,- voor parkeren, wat ik als kwalijk beschouw.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om de parkeerkosten te schrappen, maar wil wel gebruik maken van de parkeergelegenheid bij het hotel.

