Mijn Klacht:
Vandaag omstreeks 9:15 kreeg ik aankoopcontrole bij Dirk van den Broek. Meerdere klanten, waaronder ik, kregen deze controle, maar de kassamedewerker leek niet geïnteresseerd in een goede afhandeling. Ondanks dat ik meerdere keren om aandacht vroeg, negeerde zij mij en kwam pas later, zichtbaar geïrriteerd, naar mij toe. Toen ik mijn klacht op een nette manier kenbaar maakte, kreeg ik een onbeleefde reactie terug. Hierdoor voel ik me niet serieus genomen als klant. Ook heb ik eerder problemen ondervonden met beschadigde producten die ik niet kon retourneren. Deze ervaringen maken dat ik geen vertrouwen meer heb in de service van Dirk en ik overweeg om naar andere supermarkten te gaan.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om een formele erkenning van mijn klacht en een cadeaubon als compensatie voor de slechte service die ik heb ervaren.

