Mijn Klacht:
Ik heb een pakket dat al sinds de 13e stil staat en dat zou van Breda naar Huizen worden gebracht. Het is onacceptabel dat dit meer dan 9 dagen duurt, terwijl de bezorging maximaal 5 dagen zou duren. Ik heb een oranje tenue gekocht voor het WK, en na 25 dagen is dat evenement voorbij. Bij contact met de klantenservice kreeg ik te horen dat ik 25 dagen moet wachten en daarna slechts 2 dagen heb om te reageren, anders krijg ik niets vergoed. Dit is zeer slecht geregeld. Ik wil mijn geld onmiddellijk terug en verzoek om het openen van een klachten-e-mailadres en een klantenservice die daadwerkelijk helpt met het oplossen van problemen.
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn geld terug en een verbeterde klantenservice.

