Mijn Klacht:
Ik heb een kadobon van Maisons du Monde, maar wanneer ik deze invoer bij mijn aankoop, krijg ik de melding dat de kadobon niet geldig is. Dit terwijl ik zeker weet dat de kadobon geldig is. Ik heb meerdere keren contact opgenomen en e-mails gestuurd, waarbij mij telkens werd beloofd dat er hulp zou komen, maar ik ontvang geen verdere reacties meer. Dit is erg frustrerend en ik voel me niet serieus genomen als klant.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om een kadobon die wel werkt, zodat ik mijn aankoop kan doen.

